.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رونمایی از پوستر جشنواره ازدواج در رشت

پوستر اولین جشنواره نمایشگاهی سیمای ازدواج با حضور جمعی از مسئولین این شهرستان در محل فرمانداری رشت رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ، همزمان با ایام فرخنده دهه فجر، با حضور جمعی از مسئولین شهر رشت از پوستر نخستین جشنواره سیمای ازدواج رونمایی شد.

بنا بر این گزارش این جشنواره با هدف گسترش فرهنگ ازدواج آگاهانه، آسان و پایدار، تعیین اولویت‌ها و نیازهای جوانان در مراحل مختلف ازدواج و تشویق و ترغیب جوانان به سنت حسنه ازدواج و تحکیم بنیان خانواده‌ها از 27 بهمن الی یکم اسفند 93 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان گیلان برگزار می گردد.

در این جشنواره برنامه های مختلفی با اهداف فوق برنامه ریزی شده است که از جمله می توان به برگزاری کارگاه های آموزش سبک زندگی ، جلسات مشاوره زوجهای جوان ، جلسات سخنرانی و پرس و پاسخ ، ایجاد غرفه های عرضه جهیزیه با تخفیف ویژه نمایشگاهی ، حضور بانک قرض الحسنه برای پذیرش و ثبت نام تسهیلات بانکی در نمایشگاه ، ایجاد غرفه های کانونهای ازدواج آسان ، اجرای ازدواج های دانشجویی در طول نمایشگاه ، حضور جناب حجت الاسلام والمسلمین دهنوی برای همایش زوج های جوان و خانواده ها و ... اشاره کرد.

اولین جشنواره نمایشگاهی سیمای ازدواج با حضور اصناف فعال حول محور ازدواج از 27 بهمن لغایت یکم اسفند در محل نمایشگاه های بین المللی استان گیلان برگزار می گردد و علاقمندان می توانند جهت بازدید از این نمایشگاه همه روزه از ساعت 15 عصر الی 21 شب به کیلومتر 4 جاده تهران محل نمایشگاه های بین المللی استان گیلان مراجعه نمایند. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.137 seconds.